"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Lelaki bogel curi kereta polis (Gambar)

Rakaman video polis menunjukkan lelaki bogel berlari ke arah kereta sambil melambai-lambai seolah meminta pemandunya berhenti. - Foto AP
Albuquerque (New Mexico): Seorang lelaki ditahan kerana mencuri kereta polis ketika dia berlari di jalan raya dalam keadaan bogel.

Dalam kejadian 4 Julai lalu, polis di daerah Curry bertindak balas terhadap laporan seorang lelaki berlari di jalan raya dan apabila mereka ke tempat kejadian, menemui lelaki itu, Jesus Tarango, 37, yang berkelakuan pelik serta menjerit mendakwa dia diracun.

Mereka mengarahkan lelaki itu supaya duduk tetapi dia kemudian berlari dan melambai ke arah kereta yang lalu.

Rakaman video polis menunjukkan lelaki itu kemudian menghampiri kereta timbalan polis sebelum masuk dan memandu kereta berkenaan. Lekaki itu ditahan selepas dia meletakkan kereta polis berkenaan di tempat letak kereta hospital.

Lelaki itu kemudian dirawat kerana kecederaannya sebelum ditahan polis atas beberapa dakwaan termasuk mencuri kereta dan melarikan diri daripada ditahan, - AP
-hmetro-

Tiada ulasan: