"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Lelaki disimbah air panas, dibelasah akibat berzina dengan isteri orang.

FMT Reporters


PETALING JAYA: Seorang pemuda cedera parah selepas dibelasah dan disimbah dengan air panas oleh sekumpulan penduduk kampung di Selangor akibat berzina dengan isteri orang.


Ketua Polis Daerah Sungai Buloh, Superintendan S Somu yang dipetik China Press berkata, 7 suspek termasuk suami wanita itu ditahan polis untuk membantu siasatan selepas bapa mangsa berusia 58 tahun membuat laporan polis.

Katanya, siasatan awal mendapati 10 hingga 15 penduduk kampung membelasah pemuda itu dengan kayu dan rotan, selain menyimbahnya dengan air panas, selepas mendapati mangsa mengadakan hubungan dengan seorang wanita yang dalam proses bercerai dengan suaminya.

Somu berkata, mangsa berusia 25 tahun itu dibawa ke Hospital Sungai Buloh oleh bapanya yang ternampak sekumpulan orang kampung membelasahnya.

Katanya, mangsa yang cedera di muka, leher, kedua-dua bahu dan badan serta lecur kira-kira 12%, kini dalam keadaan stabil.

Beliau berkata, 7 suspek termasuk suami wanita terbabit dibawa ke Mahkamah Majistret Shah Alam untuk permohonan reman.

Katanya, kes itu disiasat di bawah Seksyen 148 Kanun Keseksaan dan orang ramai yang mempunyai maklumat berhubung kes itu diminta menghubungi talian 03-61574745.

Tiada ulasan: