"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Remaja terbunuh telefon bimbit meletup



Polis masih menyiasat punca telefon bimbit itu meletup.

NEW DELHI - INDIA. Seorang remaja berusia 18 tahun dilaporkan terbunuh selepas telefon bimbitnya tiba-tiba meletup.

Insiden malang itu berlaku ketika mangsa sedang berbual dengan saudaranya, manakala peranti itu pula sedang dicas.

Saksi yang juga adik mangsa berkata, akibat kejadian itu kakaknya mengalami kecederaan parah di muka, tangan dan dada.

Polis mengesahkan, mangsa dikenali sebagai Uma Oram dari Kheriakani meninggal dunia ketika dirawat di hospital.

Sementara itu, jurucakap Nokia India menafikan telefon bimbit yang meletup itu adalah keluaran syarikat berkenaan. - Metro.uk

Tiada ulasan: